
pe 17.1.2020 vko 3
Vivisektio & Deathlag
Keikat alkaa n. 21.45 | Liput 5 €
Vähän erilaista jytinää… Tunturi-Lapin punk-legenda Vivisektio ja Oululaisten punkkonkareiden Deathlag Pyyssä keikalla. Vivisektio on muuten käytännössä paikallinen bändi. Tuleppa kuuntelemaan, nauttimaan ja ihmettelemmän!
Avoinna
Päivittäin 13–22 (24)
Keittiö 13–21
KLO 22:00 jälkeen K-18
Keikka-iltoina keittiö sulkeutuu aikaisemmin